De ce mi-am făcut blog?

28 07 2011


Ideea de a-mi face blog a venit o dată cu implicarea mea în proiectul „2012 pentru 2012” care are ca scop pregătirea la cel mai înalt nivel a cel puţin 2012 tineri liberali care doresc să candideze la alegerile locale viitoare. Blogul este considerat un moft de marea majoritate dar este un mediu perfect în care poţi să îţi promovezi gratuit afacera, ideiile sau chiar pe tine însuţi. Mi-am făcut blog în primul rând pentru prieteni şi cunoştiinţe dar şi pentru cei care vor să mă susţină în proiectul „2012 pentru 2012” ca să poată să mă cunoască mai bine să vadă ce am de zis şi eventual să îmi împărtăşească ideiile şi proiectele. Fiind absolvent de ştiinţe economice şi având o oarecare înclinaţie spre markenting mi-am dat seama ca blogul oferă o posibilitate de dezvoltare a cunoştinţelor mele teoretice dar mai ales practice despre marketingului online…. şi uite aşa încercând să îmbin utilul cu plăcutul a luat naştere acest blog.

Acțiuni

Information

2 responses

1 08 2011
Marta

faina ideea, is curioasa de postarile urmatoare. great start!

27 10 2011
Anuta Csipai

bafta , si realizari maxime !

Lasă un răspuns

