Eu şi Regele

25 10 2011

Mihai I de RomaniaAstăzi Regele Mihai I, o figură istorică vie, împlineşte frumoasa vârstă de 90 de ani. Un moment important în istoria noastră democratică şi recentă prin care în ciuda beţelor în roate puse de portocalii în frunte cu liderul lor, parlamentarii au dat dovadă de maturitate şi au permis regelui să ţină un discurs în Parlament după 64 de ani. Ce cadou mai frumos putea să aibă, fiind aclamat de către toată asistenţa şi dând dovadă de o decentă şi un comportamnrt demn de un rege. Cu bune şi cu rele încă mai avem multe de învăţat de la Mihai I şi de la ceea ce reprezintă el. În urmă cu câţiva ani am avut ocazie să îl văd şi eu în persoană acesta fiind în vizită la Biserica Ortodoxă din cartierul Bujac unde locuiesc eu şi vizita lui a fost un eveniment major în comunitatea noastră. Am putut să observ atunci imensa popularitate de care se bucură încă regele atât în rândul persoanelor mai în vârstă cât şi a celor tineri. Ţin minte că şi bunicul meu îl invoca de nenumărate ori cu nostalgie şi respect. Trebuie să ne bucurăm că încă îl mai avem printre noi, el fiind ultimul şef de stat din al doilea război modial care mai este în viaţă. Acestea fiind spuse nu-mi rămâne decât sa-i urez şi eu „La mulţi ani!” Majestăţii Sale.

Acțiuni

Information

One response

25 10 2011
Lucian Bureriu

Frumos, îmi pare bine că mai sunt și opinii de acest fel, pline de bun simț. Tatăl meu a fost în Garda Călare a Regelui. Anul acesta ar fi împlinit 90 de ani. Mult succes, domnule.
http://lucianbureriu.wordpress.com

Lasă un răspuns

