CNP-ul lui Chuck Norris

27 10 2011

Chuck NorrisAvând în vedere dileala cu CNP-ul de la recensământul populaţie, CNP care se pare că a devenit cea mai de preţ posesiune a românilor, unii chiar preferă să doneze sânge sau chiar un organ decât să îşi dezvăluie CNP-ul, lucru de înteles deoarce având în vedere situaţia economică actuală şi perspectivele de viitor CNP-ul rămâne întradevăr cel mai de preţ lucru al românilor. Am auzit zvonuri cum că pe piaţa neagră deja se vând CNP-uri pe sub mână, unii mai instăriţi fiind în posesia a 2,3 sau chiar 4 CNP-uri proprii… câtă binecuvântare dar şi câtă responsabilitate în acelaşi timp, să poţi să păzeşti 4 CNP-uri şi să nu le afle nimeni. Dar folosind tehnologia de astăzi eu pot să aflu CNP-ul oricui eu fiind un fel de guru al CNP-urilor, dar un singur CNP-nu am putut sub nici o formă să îl aflu, cel al lui Chuck Norris. Aşa că fac un apel la toţi care pot să mă ajute, de la serviciile secrete, hackeri, clarvăzători, feţe bisericeşti sau simpli cetăţeni. Orice informaţie este binevenită!

Aşa că fraţilor, haideţi sa aflăm CNP-ul lui Chuck Norris!

Chuck Norris Approved

Acțiuni

Information

One response

31 10 2011
Imaginea anului « Mario Csipai

[…] Simbioza Stat-Biserică. Totuşi eu cred că s-au adunat să afle CNP-ul lui Chuck Norris. Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this […]

Lasă un răspuns

