Părerea mea despre naţionalism

24 04 2013

Fight for your world not for your countryUn concept primitiv şi depăşit folosit pentru manipularea maselor de către politicieni pentru a distrage atenţia şi a-şi ascunde hoţiile şi/sau incompetenţa.

Eu nu prea înţeleg chestia asta cu mândria de a fi: român, maghiar, argentinian, pakistanez, alb sau negru… Este un lucru care nu ţine de noi şi nu avem nici o contribuţie la asta. Nu alegem noi cum şi unde să ne naştem. Este ca şi cum aş spune eu că sunt mândru că m-am născut în octombrie, are exact aceeaşi relevanţă… dacă mă năşteam în septembrie ce? nu mai eram mândru? Poţi fi mându de un lucru care l-ai realizat tu, poţi fi mândru că eşti un medic bun, un profesor bun, un campion într-un anumit domeniu… pentru mine faptul că cineva e român sau maghiar, negru sau alb, creştin, musulman sau ateu chiar nu are absolut nici o relevanţă.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

